ماه من ....
ماهه من غصه نخور زندگی جذر و مد داره



دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد داره


ماهه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن


همه که پر ترک مثل تو و من نمیشن


ماهه من غصه نخور مثل ماها فراوونه


خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه


ماهه من غصه نخور گریه پناه آدماس


رو تازه موندن گل ماله اشک شبنماس


ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه


اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه


ماهه من غصه نخور خیلیها تنهان مثل تو


خیلیها با زخمای زندگی اشنان مثل تو


ماهه من غصه نخور زندگی خوب داره واسش


خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت


ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه


اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه



نظرات شما عزیزان:

همراه رایانه
ساعت17:50---19 ارديبهشت 1394
همراه رایانه
دوست عزیز سلام. وبلاگ خوبی داری. اگه دوس داشتی به ماهم سری بزن.
ما یه شرکتیم که سوالات رایانه ای هموطنای عزیزمون رو پاسخ میدیم. شما دوست عزیز اگه مایل بودی لینک شرکت ما رو با نام همراه رایانه تو وبلاگت قرار بده تا تمام هموطنان عزیزمون بتونن از خدمات این شرکت بهره مند بشن. فعالیت شرکت ما شبانه روزی هست. و کافیه عبارت همراه رایانه رو تو کادر جستجوی گوگل وارد کنی. لینکی که نوشته
" همراه رایانه|پاسخگوی مشکلات کامپیوتری|شماره تلفن همراه رایانه" رو کلیک کنید تا وارد سایت بنفش رنگ ما بشید.
با تشکر
همراه رایانه hamrahpc.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:,

] [ 17:38 ] [ فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه